Luonnostaan parasta


Paikallistuottajia

PETÄJÄLAMMEN HERKKU

TAIVALKOSKEN LEIPOMO

KURSULAINEN OY

NETTIHATTU

LAPIN KOTIJUUSTO

MALTIOLAN JALOSTA OY

TMI SEPPO RUOKAMO

KORVATUNTURINMAAN OSUUSKUNTA

KARHUTUNTURIN LOHI OY

TOINI SELKÄLÄ

JUUSTOLA AHTI KERKELÄ

KURTAN LOHI KY

JAAKKOLA JANI KALEVA

PUUTARHA KORHONEN

PÄTSI ANTTI

KEMIJÄRVEN LEIPOMOPALVELUT OY

PESIÖLÄN PUUTARHA OY

TAPIO VELI MÄÄTTÄ

VIITALA MARKUS

SAMI PÄIVIÖ

SERKALNAT

AIHKIPORO

MATKALLE SALLAAN RY

KOTILEIPOMO MARLEENA

METTÄN MAKU

ANETJÄRVI OY

KITKAN HERKKU OY

KUUSAMON KALA OY

RIIPISEN RIISTAHERKUT OY

Koillismaa meidän kotimme. Luonnostaan parasta.

S-ryhmän missio on ”Teemme yhdessä paremman paikan elää”. Toiminta-ajatuksemme mukaisesti kaikki 19 alueosuuskauppaa olemme parhaan elämän etsintämatkalla kukin oman alueemme erityispiirteiden mukaisesti.

Meillä Koillismaan Osuuskaupassa tunnistettu hyvän elämän olennainen ainesosa on erityislaatuinen luontomme. Huomattavalla osalla omista asiakasomistajistamme on vahva luontosuhde emmekä pystyisi ylläpitämään laajaa palvelukokonaisuuttamme ja lähes 300 työpaikkaamme ilman, että seitsemän toimintakuntamme alueen luonto ei vetäisi puoleensa yhä runsaampia matkailijamääriä.  Tunnistuksen myötä olemme ottaneet osuuskaupan viestinnässä käyttöön teemat ”Luonnostaan parasta” ja ”Luonnostaan parasta elämää”. Uskomme, että Koillismaan ja Itä-Lapin alueen puhtaan ja kauniin luonnon merkitys tulee tulevien vuosikymmenten aikana entisestään korostumaan. Haluamme myös osuuskaupassa vaalia tätä alueellista kilpailuetutekijäämme mahdollisimman monin eri tavoin.

Meillä on luonnostaan puhtaat vedet, jylhät korvet ja puhdas ilma. Me olemme ylpeitä omasta osuuskaupastamme ja tavoitteenamme on olla vaatimattomasti luonnostaan paras työpaikka. Pyrimme myös tarjoamaan luonnostaan parhaan asiakaskokemuksen. Me saamme luonnostaan parasta lähiruokaa ja uudessa strategiassamme haluamme parantaa asiakastyytyväisyyttä myös muun muassa panostamalla valikoimissamme entistä enemmän paikallisiin tuotteisiin. Osana tätä on tärkeää, että paikalliset tuotteet myös erottuvat jatkossa kaupoissamme entistä paremmin. Siksipä halusimme luoda yhtenäisen visuaalisen ilmeen paikallisten tuotteiden esillepanolle.