Luonnostaan parasta
Paikallistuottajia
PETÄJÄLAMMEN HERKKU
TAIVALKOSKEN LEIPOMO
KURSULAINEN OY
NETTIHATTU
LAPIN KOTIJUUSTO
MALTIOLAN JALOSTA OY
TMI SEPPO RUOKAMO
KORVATUNTURINMAAN OSUUSKUNTA
KARHUTUNTURIN LOHI OY
TOINI SELKÄLÄ
JUUSTOLA AHTI KERKELÄ
KURTAN LOHI KY
JAAKKOLA JANI KALEVA
PUUTARHA KORHONEN
PÄTSI ANTTI
KEMIJÄRVEN LEIPOMOPALVELUT OY
PESIÖLÄN PUUTARHA OY
TAPIO VELI MÄÄTTÄ
VIITALA MARKUS
SAMI PÄIVIÖ
SERKALNAT
AIHKIPORO
MATKALLE SALLAAN RY
KOTILEIPOMO MARLEENA
METTÄN MAKU
ANETJÄRVI OY
KITKAN HERKKU OY
KUUSAMON KALA OY
RIIPISEN RIISTAHERKUT OY
Koillismaa meidän kotimme. Luonnostaan parasta.
S-ryhmän missio on ”Teemme yhdessä paremman paikan elää”. Toiminta-ajatuksemme mukaisesti kaikki 19 alueosuuskauppaa olemme parhaan elämän etsintämatkalla kukin oman alueemme erityispiirteiden mukaisesti.
Meillä Koillismaan Osuuskaupassa tunnistettu hyvän elämän olennainen ainesosa on erityislaatuinen luontomme. Huomattavalla osalla omista asiakasomistajistamme on vahva luontosuhde emmekä pystyisi ylläpitämään laajaa palvelukokonaisuuttamme ja lähes 300 työpaikkaamme ilman, että seitsemän toimintakuntamme alueen luonto ei vetäisi puoleensa yhä runsaampia matkailijamääriä. Tunnistuksen myötä olemme ottaneet osuuskaupan viestinnässä käyttöön teemat ”Luonnostaan parasta” ja ”Luonnostaan parasta elämää”. Uskomme, että Koillismaan ja Itä-Lapin alueen puhtaan ja kauniin luonnon merkitys tulee tulevien vuosikymmenten aikana entisestään korostumaan. Haluamme myös osuuskaupassa vaalia tätä alueellista kilpailuetutekijäämme mahdollisimman monin eri tavoin.
Meillä on luonnostaan puhtaat vedet, jylhät korvet ja puhdas ilma. Me olemme ylpeitä omasta osuuskaupastamme ja tavoitteenamme on olla vaatimattomasti luonnostaan paras työpaikka. Pyrimme myös tarjoamaan luonnostaan parhaan asiakaskokemuksen. Me saamme luonnostaan parasta lähiruokaa ja uudessa strategiassamme haluamme parantaa asiakastyytyväisyyttä myös muun muassa panostamalla valikoimissamme entistä enemmän paikallisiin tuotteisiin. Osana tätä on tärkeää, että paikalliset tuotteet myös erottuvat jatkossa kaupoissamme entistä paremmin. Siksipä halusimme luoda yhtenäisen visuaalisen ilmeen paikallisten tuotteiden esillepanolle.