Rintasyöpätaistoon ennätyspotilla


20.1.2016

Roosa nauha -keräys tuot­ti viime vuon­na ennätys­po­tin: 1,4 mil­joo­naa euroa. S-ryhmä osal­lis­tui keräyk­seen myymällä nau­ho­ja Prismoissa, S-marketeissa ja Sale/Alepa-myymälöissä sekä So­kok­sis­sa ja Emo­tion-myymälöissä.

Rintasyöpätutkimukseen ja -neuvontaan kertyi viime vuoden Roosa nauha -keräyksessä ennätyksellinen potti: 1,4 miljoonaa euroa.

Roosa nauhoja myytiin tuplat edelliseen vuoteen verrattuna. S-ryhmä tuki keräystä myymällä nauhoja marketketjuissaan sekä Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä. S-ryhmä keräsi asiakkaidensa avulla 350 000 euroa.

Roosa nauhan suunnitteli Katri Niskanen.

Valtaosa keräyksen tuotosta saadaan yritysyhteistyöllä. S-ryhmä sekä AIG, Lindex ja Lumene olivat keräyksen pääyhteistyökumppaneita. Lisäksi mukana oli lähes kolmekymmentä kumppaniyritystä.